Zajímavosti od nás z pojišťovny, které se Vám mohou hodit. 
Pokud se vám nezobrazuje e-mail správně, otevřete ho v prohlížeči.  Obchodní sdělení  
banner
 
Jak správně postupovat při hlášení pojistné události

Dobrý den,
 
ze zkušenosti víme, že statutární zástupci obcí často řeší nejen škody na obecním majetku, ale i žádosti o pomoc od svých sousedů.
   
Chápeme, že situace může být velmi stresující a náročná. Jako pomoc jsme si pro Vás připravili návod, jak postupovat při hlášení pojistné události, týkající se škod na majetku.
 
Žádnou smlouvu u nás nemáte? Pak se můžete alespoň inspirovat, jak správně nahlásit způsobenou škodu.

   
1 Oznamte událost pojišťovně
Připravte si číslo pojistné smlouvy a přibližný odhad výše vzniklé škody.
Škodu můžete ohlásit:
telefonicky na lince 241 114 114
online na www.generaliceska.cz
na jakékoli pobočce Generali Česká pojišťovna a.s.
Dokumenty ke škodě můžete:
přiložit na www.generaliceska.cz
odeslat na adresu Generali Česká pojišťovna a.s., P.O.BOX 305, 659 05 BRNO
odevzdat na jakékoli pobočce Generali Česká pojišťovna a.s.
1 Proveďte fotodokumentaci
Vyfoťte vzniklé škody včetně celkového pohledu na poškozenou věc.
1 Minimalizujte škody
Provizorně zabezpečte poškozenou věc, aby se předešlo následným škodám a zvětšování jejich rozsahu.
1 Připravte si podklady
Pořiďte si seznam poškozených a zničených věcí s uvedením jejich pořizovací ceny a stáří.
Formulář si můžete vytisknout na www.generaliceska.cz.
1 Škodu neopravujte
Než začnete s celkovou opravou majetku nebo s odstraňováním zbytků poškozených věcí, vyčkejte raději až Vám dá pojišťovna zelenou.
 
1 Víte, že…
je možné při prohlídce škody dohodnout vyplacení přiměřené zálohy na pojistné plnění?
       
                
Věříme, že se Vám velká voda vyhne. Pokud se už něco stane, pomůžeme Vám dát vše do pořádku, a to co nejrychleji.
 
Vaše Generali Česká pojišťovna

 
     
   
       
 
 
  foter
ZŮSTAŇTE V KONTAKTU
    
W F I
 
 
   
   
       
 
Na tento e-mail prosím neodpovídejte. V případě, že nás chcete kontaktovat, využijte prosím kteroukoliv z možností uvedenou na https://www.generaliceska.cz/kontakt. 
 
Pokud Vám zasílání marketingových informací v tištěné ani elektronické podobě nevyhovuje, můžete se odhlásit kliknutím na následující odkaz. Dokumenty týkající se Vaší pojistné smlouvy od nás budete dostávat jako doposud.
Generali Česká pojišťovna a.s., Spálená 75/16, 110 00 Praha 1 – Nové Město, IČO: 45272956, DIČ: CZ699001273, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, spisová značka B 1464, člen skupiny Generali, zapsané v italském rejstříku pojišťovacích skupin, vedeném IVASS, pod číslem 026. Klientský servis: + 420 241 114 114, P. O. BOX 305, 659 05 Brno, www.generaliceska.cz